Webinárium az online számlázásról
A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara webináriumot szervez az online számlaadás legfontosabb tudnivalóiról. A június 16-án, kedden 10 órakor kezdődő rendezvény előadója Homor József okleveles adószakértő, kamarai tag könyvvizsgáló lesz.
A webkonferencia címe: 2020. július 1-től NAV Online Számla 2.0
Időpont: 2020. június 16. (kedd) 10 óra
Helyszín: online konferencia
Szervező: Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Előadó: HOMOR JÓZSEF okleveles adószakértő, kamarai tag könyvvizsgáló
Tematika:
Mikor kell a számlát kiállítani?
- Díjbekérő helye és szerepe; Dátumok a számlán és azok összefüggései; Számla, előleg számla fogalma; Teljesítés időpontja; Számla adattartalma; Számla formátumok
Elektronikus számla kiállítás gyakorlati megvalósítási lehetőségei.
- Elektronikus számla általános követelményei; Online számla dátumok és időpontok; Számlázás alapadatok és ezek jogszabályi követelményei; Elektronikus számla befogadása; Elektronikus számla megőrzése; Online számla adatszolgáltatás és az elektronikus számla kapcsolata; Meddig módosítható számla, tényleg addig míg nincs kinyomtatva?
Kérdések és válaszok
A részvétel feltételei:
- A rendezvényen való részvétel ingyenes, de előzetes online regisztrációhoz kötött!
- Jelentkezési határidő: 2020. június 15. (hétfő), 12 óra
- Az online bejelentkezés lehetősége korlátozott, így a jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében fogadjuk el.
- Az eseményre csak azon vállalkozások képviselőinek jelentkezését tudjuk elfogadni, akik rendezték kamrai hozzájárulásukat.
A jelentkezőknek a csatlakozáshoz szükséges linket és információkat 2020. június 16-án, kedden 9 óráig megküldjük.